Pristatymas ir grąžinimas

Pateikus užsakymą ir jį apmokėjus, prekes galite atsiimti dviem būdais:

  • Pasirinkti prekių pristatymą per kurjerį, kuris užsakymą atveš Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje darbo dienomis iki 17 val. Bendradarbiaujame su Omniva, LP EPRESS, DPD siuntų tarnybomis. 
  • Pasirinkti prekių pristatymą į Omnivą, LP EPRESSpaštomatus, DPD siuntų atsiėmimo punktus. 

Jeigu Jūsų prekių krepšelio suma  sudaro 40 Eur ir daugiau pristatymas yra nemokamas.

Gavę Jūsų užsakymą, mes laukiame apmokėjimo. Kai pinigai jau pervesti į mūsų sąskaitą, užsakytas prekes pristatysime per 2-3 darbo dienas.

Neturint prekės sandėlyje ar tuomet kai sandėlyje turime ir galime pristatyti tik dalį užsakytų prekių, prekes pristatysime keliomis siuntomis. Papildomos pristatymo išlaidos tokiu atveju klientui nebus skaičiuojamos.
Pagrindinės pristatymo taisyklės:

  1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
  2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  3. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
  4. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
  5. Pirkėjas privalo el. paštu pateikti Pardavėjui pažeisto siuntinio ir(arba) prekės (-ių) nuotraukas

Grąžinimas

Visoms pirktoms ir nenaudotoms prekėms taikoma 14 d. grąžinimo garantija.

Grąžinimo procedūra:

  • Apie netinkamas prekes informuokite mus elektroniniu paštu info@harmonijasumaistu.lt arba užpildant užklausos formą kontaktų skiltyje.
  • Aptarsime Jums patogiausią grąžinimo būdą:
  • Galite grąžinti prekes siųsdami Lietuvos paštu. (Siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas).
  • Gavus grąžintą siuntą, įvertinsime ar pakuotė ir prekės nėra pažeistos.
  • Įvertinus, jog grąžinta prekė yra nepažeista ir tinkama grąžinimui, įstatymų numatyta tvarka pinigus į jūsų sąskaitą gražinsime per 14 dienų.
  • Vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti sutarties per 14 dienų ( išskyrus nustatytas išimtis) (CK 6.22810 str.)
  • Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, vvtat.lt) arba į teismą. Kilusius ginčus dėl internetu įsigytų prekių iš ES įsikūrusio Pardavėjo, galima spręsti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą, kuri prieinama adresu  https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Siuntos tikrinimas atsiimant:

Mes naudojame kokybiškas pakavimo medžiagas. Prieš atsiimant siuntą rekomenduojame atidaryti pakuote ir įsitikinti, kad prekės sveikos. Pasirašydami siuntos priėmimo dokumentus Jūs sutinkate, kad gavote kokybišką siuntą. Nepasirašius dokumentų laikysime, kad siunta gauta puikios būklės ir vėliau priekaištų dėl jos pažeidimų galimai atsiradusių transportavimo metu nepriimsime.

Shopping Cart
Scroll to Top